27. září 2012

Několik novinek

Vytvořila jsem sekci Postřehy z cesty, kam postupně přidávám rady, zkušenosti a zážitky, jak jsem to slíbila v minulém příspěvku. Stránky jsem také doplnila několika fotkami z cest a brzo někde uveřejním nějaký výběr všech nejlepších fotek. Ti, kteří ještě neviděli slavné video ze zakončení mé cesty ( i když pochybuju, že se ještě někdo takový v Česku najde) ho mohou shlédnout zde na iDNESu. A jako bonus připojuju fotku dortu, který mi maminka upekla na uvítanou :-)

3 komentáře:

  1. Bivojko, urazila jsi takovou vzdálenost, jak je dlouhá Čínská zeď!
    Věra N.

    OdpovědětVymazat
  2. jj, Čínská zeď je máčenka a má včetně odboček jenom 8850 km.
    To by taky šlo ujít, ale asi tak za rok :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na Čínskou zeď se chystá Radek Krupa na handbiku ... no, abych nešířila fámy, nechystá, ale navrhovala jsem mu to za další cíl po cestě kolem ČR
      Míla

      Vymazat