14. září 2012

Nové Údolí

Díky Felixovi za jeho příspěvky, které snad vyplnily čas, kdy jsem o sobě sama nedala vědět. Teď vycházím ze Stožce, kam jsem si musela zajít 5 km, abych se po vydatných deštích trochu zahřála a usušila na tu poslední část cesty. Předchozí noc jsem totiž strávila v posledních suchých věcech v mokrém spacáku a nemohla se dočkat rána, kdy mi Lukáš s kamarády dopravil suché boty a zásoby jídla. Na den jsem si také odpočinula od batohu - naložili jsme ho do auta, které pak čekalo ve Stožci. I tak to ale byl včera náročný den. Spolu s Lukášem a Kubou jsme zdolali Plechý a Třístoličník. Vrcholky byly zahaleny mraky a troufám si odhadnout, že teplota klesala místy až k 6 stupňům. Chvílemi navíc poprchávalo a po cestách se všude valily potoky vody. Teď jsem ale zase odpočatá a doufám, že posledních asi 170 km bez větších potíží zvládnu a přibližně za týden stanu vítězně na Čerchově, odkud jsem vycházela. Zjišťuju ale, že ty poslední kilometry nepatří mezi nejsnazší - myslí jsem totiž již v bezpečí a teple domova, ale moje tělo se stále musí potýkat s těžkým batohem, otlačenýma nohama, nepřizněmi počasí a dalšími nesnázemi. Teď ale zrovna svítí sluníčko, tak hurá na cestu!

3 komentáře:

  1. Bivoy nyní zdolává vysoké šumavské hory a zítra v večer už by mohla nakupovat v Železné Rudě.

    OdpovědětVymazat
  2. Včera, v úterý, pokořen vrchol Grosser Osser, neboli Ostrý.
    Z něj zbývá na Čerchov zhruba 50 km, tedy dva dny!
    Nazdar ve čtvrtek, pozemští červíci!

    OdpovědětVymazat