9. července 2012

Mezní Louka

Před chvílí jsem vyrazila z campu v Mezní Louce. Včerejší cesta Labskými pískovci a po hranicích v Českém Švýcarsku byla nádherná. Jen mám trošku vítr ze strážců parku, takže si to dneska půjdu hezky spořádaně po turistických značkách. Puchýře už tolik nebolí, tak se jde lépe. Jen to počasí kdyby vydrželo bez dešťů! V campu jsem si vyprala a umyla se v teplé vodě. Je to takový menší, ale příjemný camp, takže pohoda. Jen ceny v kiosku byly s více než vysokohorskou přirážkou. Pokračuju tedy dál s jednodenním zpožděním oproti původnímu plánu. Za 4-5 dní bych měla dorazit do Hrádku nad Nisou, kde se asi opět ubytuju v tamním campu a snad se zase ozvu.

2 komentáře:

  1. Hej, neměla bys víc spát? Psát na net v noci ve tři hodiny, tytyty!
    Felix

    OdpovědětVymazat
  2. Bivoj, nemáš tu jiný než SEČ? Mě tu naskočil ve 23:30 14:14 (ten můj příspěvek ke Komáří Hůrce).

    Na Mezní Louce jsem strávila týden krásné dovolené. Půlka propršela, tak jsme se přespaly (s mojí holkou).

    OdpovědětVymazat