16. června 2012

Do divočiny

Vše připraveno, baťoh má asi metrák, tak z něho asi budu cestou odhazovat přebytečné věci do pole nebo jimi podarovávat kolemjdoucí :-D Kamarád mě za chvíli odveze na Čerchov, odkud půjdu spolu se svojí sestřičkou směrem na sever. Všem děkuji za pěkné vzkazy a maily. Kdybyste mi ještě chtěli napsat, využívejte prosím raději mail bivoyka@gmail.com. Vzkazy tady na stránkách se přece jen přes mobil špatně čtou. Jednou za 2-3 dny se sem pokusím dávat krátké příspěvky o tom, jak postupuju.
Tak já jdu... mějte se :-)

1 komentář:

  1. Ahoj,
    náhodou jsem narazil na tvůj blog. Musíš být hodně odvážná, když ses vydala na takovou cestu. Já jsem kdysi chtěl objet republiku na motorce na starý JAWĚ 250, ale nakonec z toho sešlo. Každopádně ti držím palce, ať to nevzdáš a ve zdraví dojdeš do cíle.

    Kejvák

    OdpovědětVymazat