5. června 2012

Přípravy na cestu jsou v plném proudu

Dopsat seminárky, nakoupit vybavení, naplánovat zastávky na cestě, domluvit se s přáteli, kteří chtějí jít také, promyslet zásobování a ubytování a nezapomenout na žádnou nezbytnou součást výbavy, to je to, o co se teď snažím. Navíc jsem vytvořila tento blog, abych mohla lépe předávat čerstvé zprávy vám všem, kteří se mě neustále ptáte, jak jsem na tom a kdy vyrazím. Nuže, vyrazit bych měla 16. června z Čerchova.
Čas kvapí, a proto se mi co nejdříve ozvi, pokud máš zájem se cesty také zúčastnit. Než se k tomu rozhodneš, mrkni prosím na informace o cestě, kalendář a sekci Chceš se přidat?. Tam najdeš všechny důležité informace. A pokud bys chtěl vědět více, můžeš mi zanechat vzkaz nebo mi napsat email.

8 komentářů:

  1. Přidám se, pokud se rozdělíš o odměnu.....-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, četl jsem o tobě už před nějakou dobou, že tohle chystáš. Fandím ti a budu držet palce. Podle mě, nejhorší bude vydržet a nevzdát to když se nebude dařit, když to bude jednotvárný a ubíjející, stále stejný šlapat někde venku, za jakéhokoliv počasí. Já vyrážím prvního července taky na dlouhou štreku pěšky, dlouhou 1600 kilometrů, z Aše až někam skoro na Ukrajinu. Nějaký info o tom je na http://www.1600km.cz/.

    Dívám se na časový plán cesty, přes Krušné hory půjdeme zhruba ve stejné době, já mám ale přesně danou trasu, ze které nesmím uhnout, navíc musím být mnohem rychlejší. Třeba se ale náhodou někde potkáme. Na Cínovci chci být třeba třetího července večer.

    Petr Ozogán

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bychom se tam skoro mohli potkat :-) Nechcete mi napsat na mail bivoyka@gmail.com? Mohli bychom si příp. vyměnit čísla. Bylo by docela zajímavé protnout takové daleké cesty!
      Držím taky palce! :-)

      Vymazat
  3. Držím palce - ne na to ujití - ujít se to dá. Ale přesně jak psal Petr - až to bude jednotvárné a nudné a nebude s kým sdílet psotu :)
    Hodně štěstí.

    Petr Bačovský

    OdpovědětVymazat
  4. Vítej doma... :) pan Čoko, 4.oddíl Staňkov

    OdpovědětVymazat