9. srpna 2012

OSTRAVO, OSTRAVO, MĚSTO MEZI MĚSTY...

Omlouvám se všem příznivcům dychtivým novinek. Mám stále vybitý mobil nebo není signál nebo nestíhám, takže píšu až teď. Mám za sebou krásnou cestu okolo Divoké Orlice, hřebenem Králického Sněžníku a Rychlebskými horami. Pak ale už přišla samá pole a rovina, jen s výjimkou Biskupské kupy u Zlatých Hor, kde jsem o víkendu přespávala v penzionu. Dnes jsem již prošla okolo Opavy, obejdu ještě poslední výběžek a zítra snad dorazím někam k Šilhéřovicím, takže už si můžu pomalu s Nohavicou zpívat "Ostravo, Ostravo..." Děkuji všem za komentáře. Jsem ráda, že mě někdo cestou poznal :-) Díky Evě za pěkný komentář o čundru a o životě! Mrzí mě, že jsme se nepotkaly.

3 komentáře:

  1. Vitej v černé Ostravěnce

    OdpovědětVymazat
  2. Když jsem šel pěšky na slovensko urazil jsem necelých 550 kiláků. Navíc né tak obtížnou trasou. Cesta to byla náročná a po nějakém čase se z toho stane každodenní rutina kdy člověk opravdu od rána do večera šlape. Kdo si to nevyzkoušel tak neví. Ty sis dala mnohem větší cíl a už teď máš v nohách víc než já... vítej v klubu bláznů :) držím palce Jirka

    OdpovědětVymazat
  3. Hanko,
    obdiv, jak držíte tempo a zvládáte. Držím palce, sleduju zprávy, myslím na vás, hlavně na cestách ... nějak vůbec nepochybuji, že to dokážete.
    A došel vám můj vzkaz? Pořád stojím o to se k vám na den dva přidat - pošlu vzkaz s kontaktem znovu na mail i na mobil (i když ten je asi vybitý).
    Milena

    OdpovědětVymazat